Jak zainwestować 10 000 zł?


W co zainwestowałbym 10.000 zł?

🔴🔴Napisz proszę w komentarzu🔴🔴
Jakie są Twoje pomysły na zainwestowanie takiej kwoty?

W tym odcinku mówię o narzędziu ClickUp, z którego korzystam w każdej swojej spółce:

Oraz Airtable:

📒 TAGI 📒
#inwestowanie #10.000 #zarabianie

✅ Subskrybuj Kanał o Zarabianiu Pieniędzy ✅
👉Nowe odcinki co WTOREK o godzinie 18. TYLKO SPRAWDZONA WIEDZA.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
⏰ Podział odcinka ⏰
0:00 – Wstęp
0:56 – 1️⃣ W co można zainwestować?
2:58 – 2️⃣ Na czym polega inwestowanie?
4:40 – 3️⃣ Inwestycja w samorozwój
9:34 – 4️⃣ Jak ja zainwestowałem 10 000?
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Zobacz listę TOP 30 książek na stronie
🛒

⚡️ Subskrybuj kanał YouTube:

⚡️ Obserwuj nas na Facebooku:

⚡️ Dołącz do grupy Nieruchomości na Facebooku,

(ponad 11.000 osób)

⚡️ Sprawdź nasz Instagram:

Masz pytanie dotyczące eventów oraz kursów online?
Jesteśmy do dyspozycji:

🔎 szkolenia@pawelalbrecht.com

Z życzeniami sukcesów,
Zespół Albrecht International
Facebook Group Machine

30 thoughts on “Jak zainwestować 10 000 zł?”

  1. Wszyscy mówią o krypto które są wielka niewiadoma i loteria a nikt nie mówi o akcjach. Wydaje mi się ze akcje to dobry sposób na pomnażanie środków, maja swoją realna wartość i nie są tylko internetowym pieniazkiem który może jutro zniknąć (oczywiście każdy inwestycja niesie za sobą ryzyko)

  2. Ogólnie odcinek bardzo ciekawy i jak zawsze wartościowy. Ale nie do końca rozumiem czemu Pan powiedział że książki powinny kosztować po 200zl zamiast tych 30-50 zł. (Jeżeli by Pan mi do wyjaśnił byłbym wdzięczny) . Pozdrawiam

  3. Według mnie warto inwestować , swoje nadwyżki ponieważ za 10 , 20 czy 30 lat te 10 000 tys zł może być już 100 000 zł i jeśli są to oszczędności które są nadwyżkami i możemy je zainwestować długoterminowo to jest to mądre posunięcie.

  4. 10 tysiecy? tylko kryptowaluty sa sensowne, a jesli ktos sie boi ze banka peka i poleci w dol to czesc wlozyc w stable coiny z % a czesc w altcoiny ktore sa w miare nisko… oprocz tego bym sie rozejrzal nad produktami(sprzetem np. agd) pozwalajacym redukowac codzienne wydatki

  5. Ekstra do rzeczy. Z sensem. Powiedz mi Paweł jak juz uzbierałeś pieniadze na wkład własny do kredytu na pierwsza kawalerke to jak uzyskales kredyt, wiesz chodzi mi o przebywanie za granica, dochody w holandii a kredyt w polsce. Nie latwo jest to zrobic, jak to Tobie wyszlo?

  6. Mógł kupić chrome booka za ok 500 zł i dobry telefon używany za 500 zł np samsung a8 2018 polecam a typ wydał ponad połowę budżetu na elektronikę jeszcze zegarka za 4000 brakuje.

  7. Przede wszystkim mając takie pieniądze jak mówisz, najlepiej zainwestować w siebie.
    1) Kurs danej umiejętności najlepiej pożądanej na rynku pracy
    2) kursy językowe – angielski biegły jako podstawa oraz przynajmniej B2/C1 języków takich jak arabski, chiński czy języki skandynawskie.

  8. Szkoda że jestem już na emeryturze (Wczesnej Emeryturze) i Niemam już takich potrzeb i energii co Młody Człowiek 👌👍💪😘
    Ale za to mam własny Dom i "0" kredytów 😉ja jak byłem nastolatkiem to na ulicach stały czołgi a "my" zucaliśmy kulkami śniegu w ZOMO i ORMO !!! Dlatego "Wy" teraz możecie cieszyć się Wolnością !!! W wolnej Polsce 💪🇵🇱…!!!

  9. Z takim podejściem to Milionow nie zarobisz moze zostaniesz jakims paro milionowym złotówkowym milionerem ale to tylko tyle . Popelniles z 3 bledy Biednych ludzi w jednym Filmiku . 1 nigdy się nie zadłużasz jak nie masz pieniedzy Raty do dlug to nie inwestycja . Korzystanie z dźwigni dlugu działa tylko wtedy kiedy mamy oszacowany zysk bez niego to wydawanie pieniędzy. Laptop za 3000 i tablet za 3000 bedzie tak samo chodzić co za 2000 .wiec szukamy okazji . Nastepna sprawa po co Ci strona i kolejne koszta skoro zaczynasz . Kolejna sprawa mieszkania nie zawsze dają zysk dowiesz się o tym z nadchodzącym kryzysem ktory juz jest odczuwalny przez typowych kowalskich zaciągających kredyty jeszcze parę lat temu . I ostatnia sprawa nie zaczynasz inwestować jak masz 500 tys . To gubi sie z morale Inwestora. I wektor w dzisiejszych czasach moze obrucic milionami złotych bez wkładu własnego kapitału mamy 21 wiek kolego . Sorry nie zgodze sie z Tobą przypomniałeś mi czego nie robić raczej . A ceny mieszkań zawsze ida w górę ponieważ inflacja idzie w górę z tąd masz wielki Gralu Biznesu dzis Burgera za 20 zl a 10 lat temu za 6 zl . Musisz odróżnić co to jest zysk od zamrażania kapitału .

  10. Myślę że mimo wszystko trochę zboczyłeś z tematu. Owszem, dla kogoś po liceum fajny materiał. Ale ja oczekiwałem bardziej odpowiedzi na pytanie:
    "Zarabiam ok, ostatnio leżą mi na koncie pieniądze (powiedzmy, że właśnie te 10 albo 20) i mnie to drażni, bo wiem, że tylko tracą na wartości. Zdaje sobie sprawę, że właśnie nic nie mogę za nie kupić, co w znaczący sposób podniesie moj komfort życia albo poprawi zarobki. Więc co z tym zrobić?"

  11. Jest akcja w całej Polsce, wzmacniamy więzi-korzenie rodzinne, posadź drzewo mamie tacie siostrze sobie przodkom przyjacielowi dziewczynie dzieciom itd, NADAJ TEMU DRZEWU ICH IMIĘ, podaj dalej, posadź

  12. On miał 15, 16, 17 lat ,jak pracował w Holandii!!!, A ludzi namawia do kupowania książek. Większości 15,16,17latkach to raczej jeszcze się uczą w szkołach, studiach. (Czyli inwestują w siebie, w wiedzę

Comments are closed.